Her forsøger vi at svare på ofte stillede spørgsmål ! 

1.) Hvem er VISEVÆRT ?
SVAR: Vi har ingen visevært i ejendommen, men hvis du opdager en pære er itu eller andre fejl, og mangler på vores fælles områder, må du meget gerne skrive en MAIL til formanden eller på anden vis kontakte en fra bestyrelsen. Drejer problemet sig om vand, der drypper ringes straks til bestyrelsen.
2.) Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har brug for en håndværker i min egen lejlighed ?
SVAR: Ejeren kan frit vælge hvilken håndværker man vil benytte, det kræves kun, at alle benyttede håndværkere har autorisation til det arbejde som kræver dette.
3.) Hvad er mit fordelingstal, som står nævnt i vedtægterne, og bruges ved bl.a. afstemninger og andel til fællesudgifter ?
SVAR: Ejer man en 2-værelseslejlighed har man et fordelingstal 24/1000 og ejer man en 3-værelseslejlighed har man et fordelingstal på 29/1000.
4.) Hvordan lejer jeg Festlokalet ?
SVAR: Du kan skrive en MAIL herfra. Du kan også kontakte formanden eller næstformanden evt. på SMS via de numre der fremgår på opslag i opgangene. Herefter får du svar på om Festlokalet er ledigt. 
5.) Hvor gør jeg af mit affald, og det som ikke må kommes i vores fælles containere ?
SVAR:  se yderligere på vores side om AFFALD.



Link til Facebook kun for ejendommens ejere / beboere !